piątek, 11 lipca 2014

DIY: zakładka do ksiązki

Co będzie nam potrzebne?
nożyczki, klej,taśma klejąca lub biały klej, zdjęcia( jakie chcecie ja wybrałam akurat takie), ołówek, czyste kartki A4

Wycinamy zdjęcia
Odrysowujemy na kartce dokładny kształt zdjęcia (w moim przydatku to 22,7 długości paska i 4,6 szerokości)
Wycinamy odrysowaną część
Kleimy wycięty pasek z jednaj strony
Przyklejamy zdjęcie do posmarowanego klejem paska
Przewracamy " zakładkę" na drugą stronę i przyklejamy kolejne zdjęcie które wcześniej musimy posmarować klejem
Przyklejamy kolejne zdjęcia tak aby cała tylna strona zakładki była zaklejona 
Odcinamy kawałki, które wystają poza naszą zakładkę
Następnie obklejamy zakładkę taśmą
Obklejamy...
I jeszcze raz...obklejamy!
A oto efekt końcowy! (z tyłu)
I z przodu!



Mam nadzieje, że wam się to przyda i że się spodobało. Jeżeli tak to napiszcie w komentarzu ,a jeśli macie jakieś problemy to też napiszcie w komentarzu bądź na twitterze (@Mrau_maruuuu) 
Wiem, że miał być filmik, ale niestety gdy go już nagrałyśmy i obejrzałyśmy to po prostu masakra. Nic byście nie widzieli bo moje ręce zasłaniały wszystko co jest istotne. Stwierdziłyśmy, że lepsze będą zdjęcia. Bardziej czytelne i ogólnie lepsze:)
Chciałam was także powiadomić o nowej zakładce " Galeria". możecie mi wysyłać zdjęcia swoich dzieł, które potem wszystkie wstawię do tej właśnie zakładki. 
Nie mam szczerze pojęcia kiedy pojawi się następny post z serii DIY. Na pewno wstawię powiadomienie kiedy dokładnie i o czym będzie "lekcja" . 
Jeszcze raz.. mam nadzieje, że się podobało i do zobaczenia misiaki :D
A no i oczywiście bym zapomniała. zrobię taką małą reklamę. wchodźcie na mojego ig ( fresa2207) zawsze daje follow back:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz