wtorek, 8 lipca 2014

Powitanie

Cześć wszystkim!
Może najpierw się wszystkim przedstawię.
mam na imię Zuzia. mam 15 lat. kocham rysować, malować i wszystko co ze sztuką związane. w przyszłości chciałabym zostać dekoratorką wnętrz oraz chciałabym przeprowadzić się do Londynu bądź Nowego Yorku.
to tyle o mnie. teraz chciałam wam wyjaśnić po co stworzyłam tego bloga.
jak wiemy wiele rzeczy z One Direction jest strasznie drogich albo w ogóle ich nie ma. oto jest odpowiedź na pytanie. na tym blogu chciała bym was nauczyć jak robić różne rzeczy z One Direction. Uważam, że to lepszy sposób ponieważ będzie to o wiele tańsze niż byście to kupili w sklepie a po za tym będziecie mieli satysfakcje z własnego arcydzieła. będę tutaj opisywać oczywiście jak zrobić np kolaż ale także będę starała się pisać codziennie o tym co robię. pojawią się tutaj filmy a pod nimi dokładna instrukcja( jak by ktoś czegoś nie zrozumiał:P). Bloga prowadzę wraz z Wiktorią która będzie nagrywać oraz robić zdjęcia. czasami też będzie występować i do was pisać:) jeżeli macie jakieś pytania to piszcie albo w komentarzach albo na twitterze:)
ja- @Mrau_mrauuuu
Wiktoria- @Hazza2409
WIELKIE WIELKIE PODZIĘKOWANIA NALEŻĄ SIĘ @florentynka_ ZA STWORZENIE TAK CUDOWNEGO SZABLONU:) JESTEŚ PO PROSTU CUDOWNA I NIE MOGĘ WYRAZIĆ W SŁOWACH JAK BARDZO CI DZIĘKUJĘ:)

1 komentarz:

  1. Znajomość z twittera się kłania :) pomysł jest genialny, zawsze chciałam zrobić coś własnego własnymi reki lecz jakoś specjalnie talentu nie mam, a poza tym nie wiedziałam jak za to się zabrać teraz juz bede wiedziała :)

    OdpowiedzUsuń