piątek, 18 lipca 2014

DIY zeszyt

Wiem, że do roku szkolnego został jeszcze ponad miesiąc ale zdecydowałam się zrobić te DIY ponieważ stwierdziłam, że niektórzy już robią zakupy szkole i może im się to przydać:)

Co będzie nam potrzebne?

zeszyt, klej, taśma klejąca( lub biały klej), zdjęcia, nożyczki
robimy kolaż na zeszycie( jak narazie tylko przykładamy nic nie przyklejamy). sprawdzamy czy wszystko pasuje
ściagamy zdjęcia z zeszytu. kładziemy obok i zabieramy się za klejenie
tak wygląda nasz zeszyt po przyklejeniu wszystkich zdjęć


następnie odcinamy kawałki, które wystają po za okładkę zeszytu


oblejamy okładkę taśmą( lub smarujemy białym klejem)
 obcinamy kawałki taśmy które za bardzo wystają po za okładkę


gdy już nadmiar taśmy ocieliśmy teraz musimy zagiąć te kawałki które odstają tak aby rogi się nie strzeępiły bądź zdjęcia się nie odklejały

a oto efekt końcowy:)


Jeżeli przydał ci się pomysł zostaw po sobie ślad w postaci komentarza:)





DOBRA A TERAZ OGROMNE OGROMNE PRZEPROSINY!!!
Naprawdę przepraszm was za zwłokę, ale tak jak już pisałam niestety nie wiem kiedy Wiktoria będzie mogła do mnie przyjść i zrobić zdjęcia. Te "fotografie" robiłam sama, telefonem i uwierzcie mi nie dość, że zajęło mi to dwa razy więcej czasu to jeszcze było mega niewygodnie. 
Postaram się wam wynagrodzić tą długą przerwę i albo dzisiaj albo jutro coś wstawię. 

Ważna informacja!!!!!
żaden post nie pojawi się od 23.07 do 29.07 ponieważ jadę do cioci do Olsztyna.

Zastanawiam się nad założeniem kolejnego bloga, a dokładniej diary blog. Nie wiem zobaczę. zastanowię się nad tym gdy będę w Olsztynie:) 
do zobaczenia miśki:) życzę owocnej pracy i przypominam o wysyłaniu zdjęć waszych dzieł na adres: fresa2221@gmail.com
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz